مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 22:452020-12-16حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 26 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در نیمه های شب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، ماموران کلانتری 11 مرکزی شهرستان، سریعا به محل درگیری اعزام شدند.

  وی افزود: طی بررسی های انجام شده توسط ماموران انتظامی مشخص شد که فرد شرور با درگیری و برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده است.

54 هزار نفر در ایلام زیرپوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفتند عهدیه طهماسبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام گفت: 54 هزار و 775 نفر در این استان تاکنون زیرپوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی با همکاری آموزش و پرورش افزود: این طرح در 144 مدرسه و با تحت پوشش قرار گرفتن تعداد 54 هزار و 775 نفر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سراسر استان اجرا شد.

41 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مددجوی ایلام پرداخت شد قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: 41 میلیارد ریال به دانشجویان نیازمند و مددجوی مورد حمایت از ابتدای امسال تاکنون کمک هزینه تحصیلی پرداخت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام